Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום באאוטבריין

Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן המציעה למפרסמים את היכולת לקדם את התוכן שלהם באתרי שותפים.

הפלטפורמה מספקת דרך למשתמשים למצוא ולצרוך מידע רלוונטי, ובמקביל מספקת מקום למותגים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. נכון ל-31 בדצמבר 2017, לאוטבריין היו למעלה מ-20 מיליון מבקרים חודשיים ייחודיים ברחבי העולם. אאוטבריין נוסדה בשנת 2006 על ידי ירון גלאי ופנחס בוכמן ומרכזה בניו יורק. בשנת 2008, הם נבחרו לאחת מ-10 החברות החדשניות ביותר בעולם על ידי מגזין Fast Company. בשנת 2012, הם נבחרו לאחת מ-100 החברות החדשניות ביותר בעולם על ידי מגזין פורבס.
Outbrain היא פלטפורמת גילוי תוכן שמציעה לבעלי אתרים את היכולת לייצר רווח מהתוכן שלהם על ידי הגברת תנועה והגברת המעורבות. אאוטבריין שיתפה פעולה עם חברות שונות כמו גוגל, פייסבוק, יאהו ומיקרוסופט על מנת לספק ללקוחותיה יותר חשיפה. החברה מציעה גם שירותים כמו פרסום בווידאו, מאמרים ממומנים וקישורים ממומנים. אחת הסיבות העיקריות לכך שאאוטבריין מצליחה כל כך היא בגלל שיש לה הבנה טובה של מה שהקוראים רוצים לראות. הם משתמשים בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לנתח את מה שאנשים צופים באתרים שונים ולאחר מכן מגישים להם מודעות רלוונטיות באופן שאינו מרגיש פולשני או מפריע.

אאוטבריין היא חברת פרסום המתמחה בגילוי תוכן.

חברה זו מספקת תוכן ממומן לבעלי אתרים ולאחר מכן משתמשת במגוון אלגוריתמים כדי לשרת אותו לקהל הנכון. אאוטבריין הוקמה על ידי ירון גלאי ורונן אסיה בשנת 2006. מטה החברה ממוקם בעיר ניו יורק, עם משרדים בתל אביב, לונדון וטוקיו. החברה גייסה למעלה מ-200 מיליון דולר ממשקיעים כמו SoftBank Capital, Draper Fisher Jurvetson, Goldman Sachs ו-GE Capital.
אאוטבריין היא חברה המתמחה בתוכן פרסומי. הוא מספק קישורי פרסום לאתרים ואפליקציות אחרים. אאוטבריין הוקמה ב-2006 על ידי ירון גלאי ואורי שחק, שני יזמים ישראלים. החברה נקראה במקור Outrigger Media והתמקדה במתן פרסום קונטקסטואלי באתרים שונים כגון MSN, Yahoo!, AOL ו-CNN. בשנת 2008 שינתה החברה את שמה ל-OutBrain לאחר שגדלה להציע פרסום קונטקסטואלי ביותר מ-100 אתרים. לאוטבריין משרדים בניו יורק, סן פרנסיסקו, תל אביב, לונדון, טוקיו וסינגפור. בשנת 2016 ייצרה אאוטבריין הכנסות של 160 מיליון דולר לראשונה אי פעם עם קצב צמיחה שנתי של 45%.

Outbrain היא רשת מודעות המשמשת לקידום תוכן באתרים אחרים.

זה מציג מודעות על סמך מה שאדם עיין בו. פרסום הוא הדרך הנפוצה ביותר להרוויח כסף מתוכן, ואאוטבריין היא אחת מרשתות המודעות הפופולריות ביותר לתוכן מקוון. המטרה העיקרית של אאוטבריין היא להציג מודעות שרלוונטיות לתוכן שהקורא צורך.
Outbrain היא חברה המספקת שירותי פרסום לבעלי אתרים. זה עוזר להם לייצר רווח מהתוכן שלהם על ידי מתן מודעות רלוונטיות לקוראים שלהם. בעלי אתרים יכולים להירשם ל-Outbrain והם יוכלו להציג מודעות באתר האינטרנט שלהם. לאחר מכן אאוטבריין תמצא את המודעה המתאימה ביותר עבור הקורא והיא תוצג בסוף המאמר, הסרטון או תוכן אחר. בדרך זו, בעלי אתרים יכולים להפיק יותר הכנסות מהתוכן שלהם מכיוון שהם לא צריכים להסתמך רק על הכנסות מפרסום או מנויים.

למידע נוסף בנושא פרסום באמצעות הפלטפורמה אאוטבריין ניתן לקבוע שיחת אפיון  nitzanronen.com אשר מתמחים בפרסום אסטרטגיה עם מחשבה רבה.

co-workers in the office working, in advertising

תוכן המאמר

מאמרים נוספים במערכת

לבית

גבס בעיצוב פנים: מגמות והשראה

גבס התגלה כחומר רב תכליתי ואופנתי בתחום עיצוב הפנים. מאמר זה מתעמק בשימוש בגבס בעיצוב פנים, בוחן מגמות עדכניות, רעיונות עיצוביים מעוררי השראה ויתרונותיו. הקוראים